Scena se desfăşoară într-un interior sugerat prin câteva elemente arhitecturale: coloane aurii cu accente de roşu garanţă şi ferestre roşii, profilate pe un fond albastru intens. Mântuitorul şi apostolii sunt dispuşi pe trei laturi ale unei mese dreptunghiulare. În centrul compoziţiei este redat Iisus Hristos, cu capul uşor aplecat într-o parte, ţinând în mâna dreaptă o pâine. Spre deosebire de comesenii săi, are capul încadrat de un nimb auriu. De o parte şi de alta a lui Iisus, sunt plasaţi apostolii care poartă veşmintele colorate alternativ în roşu și verde. Feţele acestora, realizate în tonuri de roz cu umbre gri, nu se diferenţiază atât prin trăsături, cât prin prezenţa și mărimea bărbii sau prin culoarea părului, castaniu sau cărunt. Picioarele personajelor se sprijină pe un paviment verde. Masa este încărcată cu farfurii, căni, tacâmuri, vase pline cu bucate şi chiar ridichi, elemente ce ţin de tradiţia iconografică locală. Scena este încadrată de un chenar auriu cu un decor vegetal întrerupt la colțuri de patru medalioane circulare în care sunt reprezentați cei patru evangheliști. Icoană este lucrată după izvodul lui Ioan Morar, dar într-o manieră superficială, lipsită de finețe, caracterizată prin neglijarea/neînțelegerea detaliilor.